Produkty firmy EXEDY se rozdělují do těchto skupin:
Hyper Carbon D-Core Single
D-Core patří do nové generace spojkových systémů od EXEDY. Revoluční carbonový spojkový systém je vyvinutý pro dosažení maximálního komfortu při každém zatížení. Tento spojkový systém je vytvořen tak, aby zastavil a pohlcoval hluk a chvění vycházející z diferenciálu, převodovky a motoru. D-Core je navržen tak, aby pohltil a rozptýlil "šokový kroutící moment" a je zvláště efektivní při použití na vozech vybavených 6-ti rychlostní převodovkou. Konstrukce D-Core umožňuje tomuto spojkovému systému ideální sepnutí spojky, velký přítlačný kotouč snižuje nutné zatížení pedálu a unikátní carbonový frikční materiál umožňuje pohodlné přeřazovaní rychlostí.
Hyper Carbon D-Core Twin
D-Core patří do nové generace spojkových systémů od EXEDY. Revoluční carbonový spojkový systém je vyvinutý pro dosažení maximálního komfortu při každém zatížení. Tento spojkový systém je vytvořen tak, aby zastavil a pohlcoval hluk a chvění vycházející z diferenciálu, převodovky a motoru. D-Core je navržen tak, aby pohltil a rozptýlil "šokový kroutící moment" a je zvláště efektivní při použití na vozech vybavených 6-ti rychlostní převodovkou. Konstrukce D-Core umožňuje tomuto spojkovému systému ideální sepnutí spojky, velký přítlačný kotouč snižuje nutné zatížení pedálu a unikátní carbonový frikční materiál umožňuje pohodlné přeřazovaní rychlostí. Dodáváno i v průměrech cca 225mm. Dvojitý systém lamel umožňuje použití při vysokých kroutících momentech a zlepšuje komfort při jízdě pomalou rychlostí.
Hyper Carbon Single Solid
Spojkové systémy EXEDY Hyper Carbon byli v roce 1995 používány v monopostech Formule 1. Jeden z primárních rysů EXEDY F1 spojek je carbonová technologie, kterou nyní můžete použít i na silničních vozech. Nejtěžší součástí spojkového systému je obvykle přítlačný disk a setrvačník. Spojky Hyper Carbon používají speciální uspořádání jednotlivých částí, které umožňuje výrazně omezit váhu setrvačníku. Nejdůležitější výhody: Ultra lehká konstrukce umožňuje lepší reakci na požadavky řidiče. Malé rozměry (200mm) díky vysoké kvalitě materiálu, umožňují snížení spojkové setrvačnosti a zlepšují odezvu řazení. Všechny produkty jsou určeny k přímé náhradě za originál spojku.
Hyper Carbon Multi Solid Twin
Spojkové systémy EXEDY Hyper Carbon byli v roce 1995 používány v monopostech Formule 1. Jeden z primárních rysů EXEDY F1 spojek je carbonová technologie, kterou nyní můžete použít i na silničních vozech. Nejtěžší součástí spojkového systému je obvykle přítlačný disk a setrvačník. Spojky Hyper Carbon používají speciální uspořádání jednotlivých částí, které umožňuje výrazně omezit váhu setrvačníku. Nejdůležitější výhody: Ultra lehká konstrukce umožňuje lepší reakci na požadavky řidiče. Malé rozměry (200mm) díky vysoké kvalitě materiálu, umožňují snížení spojkové setrvačnosti a zlepšují odezvu řazení. Všechny produkty jsou určeny k přímé náhradě za originál spojku. Dvojitý lamelový systém umožňuje přenos velkého kroutícího momentu. Tyto spojky jsou vyrobeny tak, že při nízké teplotě výborně reagují při běžné jízdě a naopak při vysoké teplotě jsou výborné pro sportovní účely.
Hyper Carbon Multi Solid Triple
Spojkové systémy EXEDY Hyper Carbon byli v roce 1995 používány v monopostech Formule 1. Jeden z primárních rysů EXEDY F1 spojek je carbonová technologie, kterou nyní můžete použít i na silničních vozech. Nejtěžší součástí spojkového systému je obvykle přítlačný disk a setrvačník. Spojky Hyper Carbon používají speciální uspořádání jednotlivých částí, které umožňuje výrazně omezit váhu setrvačníku. Nejdůležitější výhody: Ultra lehká konstrukce umožňuje lepší reakci na požadavky řidiče. Malé rozměry (200mm) díky vysoké kvalitě materiálu, umožňují snížení spojkové setrvačnosti a zlepšují odezvu řazení. Všechny produkty jsou určeny k přímé náhradě za originál spojku. Trojitý lamelový systém umožňuje přenos velkého kroutícího momentu a samotné lamely mají podstatně větší životnost. Tyto spojky jsou zapečeny při teplotě cca 2000°C což dovoluje daleko lépe odvádět teplo než u konvenčních kovových materiálů a nehrozí možnost tvarových změn při vysokém zatížení. Spojkový materiál má navíc teflonovou vrstvu, která zaručuje dokonalou pevnost frikčního materiálu.
Hyper Single
Vysoký koeficient tření, nízký koeficient oděru a ohnivzdorný materiál (T5001) umožňuje malé rozměry této spojky a extrémní trvanlivost. Trvanlivost je také podpořena speciálním přítlačným diskem, který je vyvinut pouze pro tento typ "single" spojek. Nízká úroveň setrvačnosti oproti sériové spojce výrazně zlepšuje odezvu řazení a je výborná pro závodní aplikace a sprinty.
Hyper Multi Twin
Dvojitý lamelový systém umožňuje přenášet velké kroutící momenty. Tato spojka má velmi pevnou konstrukci, víko spojky je vyrobeno z ohnivzdorného hliníku. Speciální přítlačný kotouč, který výborně pohlcuje hluk a vibrace. Nový materiál spojkového obložení (T5001) je velmi odolný proti tření a má velmi vysoký teplotní koeficient. Tímto dosáhneme menších rozměrů spojky a výrazně menšího tlaku na spojkový pedál. Konstrukce spojky umožňuje předcházet teplotním deformacím diky nové funkci samonastavení.
Hyper Multi Triple
Trojitý lamelový systém umožňuje přenášet extrémně vysoké kroutící momenty. Tato spojka má velmi pevnou konstrukci, víko spojky je vyrobeno z ohnivzdorného hliníku. Speciální přítlačný kotouč, který výborně pohlcuje hluk a vibrace. Nový materiál spojkového obložení (T5001) je velmi odolný proti tření a má velmi vysoký teplotní koeficient. Tímto dosáhneme menších rozměrů spojky a výrazně menšího tlaku na spojkový pedál. Konstrukce spojky umožňuje předcházet teplotním deformacím diky nové funkci samonastavení.
Hyper Compe-R Twin
Tato super lehká spojka je určena převážně k závodnímu použití. Tyto spojky jsou používány v závodech GYM KHANA, kde je důležitý vysoký výkon a hlavně maximální spolehlivost. Extra lehké provedení s děrovaným setrvačníkem. Odlehčené lamely umožňují velmi rychlé reakce na řazení. Hliníkový kryt nové konstrukce je velmi tvrdý a celá spojka má velmi nízkou setrvačnost.
Spojková lamela S Type METAL
Jedinečná kovová frikční směs se vyznačuje nízkou váhou a znamenitým odvodem tepla. Tento výrobek je určen jak do běžného provozu, tak i k závodění. Používá se pro přenos velkého kroutícího momentu a je velmi odolný vůči žáru, ideální pro "street závodění". Tento výrobek má vysokou životnost která se ještě prodlužuje při současném použití přítlačného disku EXEDY.
Spojková lamela ORGANIC
Nově vyvinuté azbestové spojkové obložení je velmi odolné proti vysokému žáru a proti praskání frikčního materiálu. Ideální pro "street závodění". Tento výrobek má vysokou životnost která se ještě prodlužuje při současném použití přítlačného disku EXEDY.
Spojková lamela R Type METAL
Jedinečný velmi tenký kovový materiál výrazně redukuje celkovou váhu lamely. Setrvačnost je o 30% nižší než u originál lamely. Při závodění může mnohdy 1/1000 sekundy rozhodnout o vítězství a velmi rychlá odezva tohoto zařízení Vás posunuje k lepším závodním výsledkům. Vhodný pro sprinty s krátké silniční závody. Tento výrobek má vysokou životnost která se ještě prodlužuje při současném použití přítlačného disku EXEDY.
EXEDY Racing přítlačný disk
Tento přítlačný disk je navržen tak, aby dosáhl o 40% lepšího sevření než sériová část, což umožňuje daleko lepší přenos kroutícího momentu. Disk je konstruován tak aby se síla sevření neměnila v závislosti na vzrůstající teplotě. Vhodné pro všechny druhy lamel EXEDY.
EXEDY Racing setrvačník
Vyrobeno z kované odlehčené oceli ( 4140 ), je ideální pro závodní i běžný provoz. Většina setrvačníků má váhu v rozsahu od 4 do 6kg. Ačkoliv tato konstrukce sama o sobě nezvedá výkon, dovoluje motoru rychleji přenášet sílu ke hnacímu ústrojí. Díky redukované váze dovoluje motoru rychlejší odezvu na polohu škrtící klapky a tím zvyšuje otáčky a zrychlení.
Tabulka výkonových parametrů Hyper serie EXEDY
Specifikace spojkových systému EXEDY