Talbot
Značka Talbot vznikla v Anglii v roce 1903, kdy se Charles Chetwynd-Talbot, 20. hrabě z Shrewsbury, rozhodl dovážet a prodávat francouzská auta Clément-Bayard. O dva roky později vzniká společnost Clément-Talbot a poblíž Londýna vzniká nová montážní hala, kde kompletují jednotlivé díly vozů. Od té doby se v Anglii auta prodávají pod značkou Talbot.
Během první světové války vyráběla automobilka sanitní vozy. Francouzská a britská část automobilky pracovaly až do roku 1919 paralelně. V roce 1916 převzal francouzskou divizi pan Darracq a o tři roky později vzniká konglomerát Sunbeam-Talbot-Darracq (STD). Od té doby pracovala francouzská a britská část automobilky samostatně.
Pod taktovkou šéfinženýra Georgese Roescha vzniká v roce 1926 první slavnější model, Talbot 105. V roce 1935 přebírá vedení nad konglomerátem STD společnost Rootes Group. Francouzskou továrnu koupil Anthony Lago a chvíli produkuje pár vozů pod značkou Talbot-Lago. Druhá světová válka však ničí obě divize automobilky a obě firmy postupně přestávají auta vyrábět.
Před úplným zánikem zachraňuje francouzskou část v roce 1958 společnost Simca a práva na anglický Talbot kupuje až v roce 1967 americký kolos Chrysler. Simca nakonec svůj díl spojí s Chryslerem a vzniká evropská divize, Chrysler Europe. Jméno Talbot zaniká a vozy, jako je např. model Pentastar, jezdí s logem americké automobilky.
Na konci roku 1978 přebírá francouzský Peugeot vedení nad společností Chrysler Europe a znovu vzkřísil jméno Talbot. V srpnu 1979 jsou všechny Chryslery v Anglii přejmenovány na vozy Talbot. To se neukázalo jako dobrý marketingový tah a definitivní tečku za jménem Talbot učinil Peugeot v roce 1985, když byl Talbot Horizon nahrazen Peugeotem 309. Jméno Talbot bylo právně zrušeno v roce 1992.